Cum arata noua sticla Coca-Cola de sarbatori.Vezi aici inovatia

Ca in fiecare an, producatorul Coca-Cola deschide sezonul sarbatorilor de iarna prin campanii care atrag publicul de toate varstele. Iarna aceasta, compania a pregatit noi promotii-surpriza, menite sa ii invite pe consumatori sa descopere magia Craciunului.
coca cola
„Coca-Cola este un brand al Craciunului si al bucuriei de a darui – motiv pentru care, incepand cu 15 noiembrie, produsul devine element-central al surprizelor pe care le pregatim. Inovatia promotiei de iarna aceasta o reprezinta eticheta sticlei de Coca-Cola de 500 ml PET care, in trei pasi simpli, ia forma unei panglici de cadou. Pe aceasta cale, ne invitam consumatorii sa le ofere celor dragi sticla transformata intr-un dar de Craciun si sa se bucure, alaturi de acestia, de magia sarbatorilor”, au declarat reprezentantii Coca-Cola HBC Romania. Activarile speciale din magazine din perioada sarbatorilor vor crea o experienta interactiva intre consumatori si noua sticla Coca-Cola.


Totodata, brandul Coca-Cola lanseaza promotii speciale pentru intreaga familie, oferind un pret special pentru pachetele Coca-Cola de 3x2L. In plus, la ambalajele 2x2L de Coca-Cola producatorul ofera cadouri surpriza pentru cumparatori.

Coca-Cola HBC Romania lanseaza de asemenea oferte de sarbatoare si pentru bauturile racoritoare necarbonatate Nestea si Cappy Pulpy. Din seria promotiilor speciale pentru intreaga familie, producatorul ofera un pret special pentru pachetele de 2×1,5 litri de Nestea si Cappy Pulpy. Mai mult, compania a pregatit pentru pachetele Nestea o serie de cani de colectie, iar pentru Cappy Pulpy readuce la raft paharul contur.

Atat pentru Nestea si Cappy Pulpy, cat si pentru bauturile Coca-Cola, campaniile promotionale vor debuta incepand cu jumatatea lunii noiembrie si se vor derula pe toata perioada sarbatorilor de iarna. Mecanismele promotionale sunt construite in jurul a trei piloni: oferte de pret avantajoase, cadouri speciale si inovatie in design-ul de ambalaj. Initiativele acestor trei branduri vor fi promovate atat prin activari, cat si prin intermediul materialelor promotionale in-store si al canalelor media traditionale – TV, online si outdoor.

sursa: magazinulprogresiv.ro

Comenteaza articolul

comments

Despre Micula Alexandra Aida

facebook-profile-picture
Contact: office@yabbmusic.ro

Lasă un răspuns